dilluns, 18 de juliol del 2011

Resum 2a temporada de Tens un racó dalt del món

Aquesta setmana acaba la segona temporada de Tens un racó dalt del món, l'espai literari que Canal 21 dedica al món dels llibres i que tinc l'honor que em proposés fer-ne el guió i la presentació.
Sense considerar-me expert en literatura, i molt menys encara en periodisme, he intentat crear un espai on els convidats i convidades estiguessin a gust i poguessin parlar lliurement i sense interrupcions de la seva obra. He intentat mostrar el nostre amor per la literatura, demostrar que els llibres poden emocionar, fer pensar, entretenir.
Durant aquests 60 programes hem compartit tertúlia amb autors/es de les quatre comarques de les Terres de l'Ebre, del Priorat, del Maestrat, del Matarranya, de la resta de Catalunya i també del País Valencià; hem parlat de novel·les, de relats breus, de poesia, de teatre... de la vida.
.
Gràcies a tothom que ha participat, al personal de Canal 21 per fer-m'ho tan fàcil, a la gent que m'ha felicitat i als que m'han criticat, sempre constructivament. Si no hi ha res de nou, tornarem a meitat setembre. Us deixo amb la repetició d'alguns programes durant l'estiu i amb dos vídeos resum de les dues temporades.


.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada